בשכונת הר חומה: ערבי ניסה לחטוף נשק ללא הצלחה ונמלט

קובי פינקלר 1 Comment on בשכונת הר חומה: ערבי ניסה לחטוף נשק ללא הצלחה ונמלט

נכשל ניסיון לחטוף נשק מאיש משמר הכנסת ע"י בן מיעוטים • כמו כן, הלילה נתפסו חלקי נשק רבים במחנה הפליטים שועאפט

אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר בשכונת הר חומה בירושלים. איש משמר הכנסת היה בקופת חולים יחד עם משפחתו כאשר בן מיעוטים התנפל עליו וניסה לחטוף את נשקו. בין השניים התפתח מאבק קצר בסופו נמלט התוקף לאחר שלא הצליח לחטוף את הנשק. איש לא נפגע. המשטרה הוזעקה למקום.

כמו כן, בפעילות משותפת של לוחמי משמר הגבול ושירות הביטחון הכללי במזרח ירושלים נעצר הלילה חשוד בהסבת כלי נשק מסוג איירסופט לנשקים חמים. בביתו נתפסו חלקי נשקים, אמצעי לחימה ועשרות אלפי שקלים.

הלילה פשטו לוחמי משמר הגבול ואנשי שירות הביטחון הכללי לבית במחנה הפליטים שועפאט בו על פי החשד מוסבים רובים מסוג איירסופט לרובים חמים. בחיפוש שביצעו הכוחות שהגיעו למקום נמצאו 6 מחסניות M-16, חלקי נשקים, 2 מכשירי קשר, 3 אפודי קרב, משקפת, פרטי אמל"ח וכ- 47,000 ש"ח.

במקום נעצר חשוד שעל פי החשד רוכש את רובי האיירסופט, מסב אותם לכלי נשק חמים תוך שימוש בחלקי נשק תיקנים. במג"ב מעריכים כי מקור סכום הכסף הגדול שנמצא בביתו הוא ממכירת הנשקים אותם הוא מייצר.

החשוד, תושב מחנה הפליטים, בשנות ה-30 לחייו נעצר להמשך חקירה של מג"ב.

ממג"ב נמסר כי המאבק העיקש שמנהלת משטרת ישראל ומנהלים גורמי הביטחון כנגד האמל"ח הבלתי חוקי מביא ליצירתיות רבה בקרב העבריינים וארגוני הטרור. ככל שהשיטות מתפתחות כך המשטרה משקיעה מאמצים רבים בשיתוף כלל גורמי האכיפה והביטחון בכדי לסכל ולמנוע כל ייצור או סחר באמל"ח לא חוקי.



1 תגובות

מיין תגובות